marți, 21 iunie 2011

Ipoteza de astazi: Se poate sau nu tuna "ca la carte" o masina 100% romaneasca? Mihai a zis ca da. Din 2006 a inceput sa zica "da" - acum e la a treia bara fata!, iar de cand i-am intalnit Loganul la prima expozitie de tuning spunem si noi cu tarie "DA!".



Cum fiecare masina tunata are propria ei poveste, sa incepem cu inceputul. Satul sa investeasca in reparatii cand de fapt fondurile erau destinate tuningului, Mihai a hotarat sa cumpere o masina nou-noua, cu garantie, pe care sa o modifice mai apoi dupa bunul plac al inimii. Zis si facut!



Pentru ca reprezenta o alegere buna din punctul de vedere al tuningului - se gaseau multe alte piese, pe langa faruri, stopuri si suspensii, Mihai a optat pentru un Logan.


Asadar, a inceput cu exteriorul. Pentru ca e in domeniu si dorea o customizare integrala, Mihai si-a confectionat singur bara fata/spate si pragurile, in ideea unui rezultat cu totul unic.



A montat initial arcuri Weitec -30, dar a renuntat mai apoi in favoarea celor de la H7R - a reusit, astfel, sa coboare masina cca 4,5 cm. A urmat o evacuare finala Borla, faruri Angel Eyes schimbat de pe LED pe neon, vopsite rosu in interior - asta se intampla la al treilea set de faruri, plus stopuri pe LED.



Ingredientul magic - LSD, te face sa uiti ca ai de-a face cu un Logan. In intreaga tara mai exista doar un singur asemenea "specimen", tot in Constanta, bun prieten cu Mihai.


Interiorul vine in doua culori - alb si rosu, cu huse in aceleasi culori. LED-urile din partea inferioara, de la picioare, lumineaza rosu, luminile din bord au fost inlocuite tot in scopul aceleiasi combinatii cromatice, iar plafoniera are LED-uri albe. Sistemul DVD din tetiere si volanul imbracat in piele alba schimba, de asemenea, peisajul.



Masina a mai primit, de asemenea, folie Llumar, plus deschidere din telecomanda - asta a devenit o reala necesitata din moment ce nu mai existau manere, bandouri si inchizatori la portbagaj.



Tot la interior troneaza cutia de bass cu 2 difuzoare Pyle 15'' de 400W RMS fiecare, 2 statii Alpine de 1000 W RMS fiecare, plus - ca reteta sa fie completa, 2 condensatoare de 2,5 F. Din nefercire, player-ul a fost furat de curand, dar speram ca in curand sa cante din nou muzica din Logan.



Cat priveste viitorul, Mihai zice ca suna chiar bine pentru Logan - in prezent se lucreaza la culoare - masina va fi in doua culori (alb si rosu), se evazeaza aripi fata/spate, se lucreaza la spoilere si capota - aceasta urmeaza sa fie integral din fibra de sticla, cu prelungire peste faruri, dupa ce se demonteaza antenta si spritierele.



Una peste alta, Mihai a facut treaba buna. Nu stim daca faptul ca face parte din clubul No Speed Limit Constanta ii da imboldul de a imbunatati incontinuu look-ul Loganului, dar suntem siguri de un lucru: cupele pe care le-a castigat de-a lungul anilor sunt multe si frumoase, insa pe viitor ii trebuie o vitrina mai mare. Felicitari, Mihai!


Foto: Andrei Dan















Sursa 4TUNING.RO

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu